A Volvo és kreatív partnere, a Grey reklámügynökség egy svéd startup révén akár életeket is mentő fényvisszaverő spray-t dobnak piacra. Az Albedo100 nevű cég LifePaint nevű terméke a kerékpárosok ruházatára, vagy akár a bringára fújva láthatatlan festékréteget képez, a sötétben azonban úgy világít az autófényszórók fényében, mintha szellembiciklisek tekernének az úton. Ez pedig kétségtelenül sokkal feltűnőbb, mint egy pislákoló LED-izzó. A sprayből pénteken kétezer darab került angliai kerékpárboltokba. (forrás: hvg.hu)
Triz képzés célja: A hallgatók ismerjék meg a kreativitás felfedezésének új módszereit és megtanulják a standard innovációs folyamat lépéseit, melynek során a specifikus problémát képesek általános problémává alakítani, s TRIZ mátrix arra adott általános megoldásait képesek specikfikus megoldásokra lefordítani.
Jó folyamatfejlesztést kívánunk!